アオギリの樹 — omame: 塩ラーメンと海鮮丼はうまかった!さすが本場だ! | いいい

1.5M ratings
277k ratings

See, that’s what the app is perfect for.

Sounds perfect Wahhhh, I don’t wanna
omame:
“塩ラーメンと海鮮丼はうまかった!さすが本場だ! | いいい
”
Source: 1118.me
food

See more posts like this on Tumblr

#food